Please install Adobe Flash Player 9.0 (or higher). JavaScript must be enabled.
| | #21 (permalink) | |
| Senior Member ![]() Join Date: Mar 2007 Location: ODDA
|
Artig diskusjon om pHog betong. Eg trur kanskje det er litt overdreven "frykt" for betong og vatn. I min spede ungdom lagde eg ein bakvegg til eit 100l akarium. Var og på den tid oppmerksom på probelmene ang betong og høg pH. Men eg las i ei akvriebok (før eg gjekk i gang) at ein godt kunne bruke betong i akvarium dersom ein lot betongen ligg ute og tørke i 3mnd før montering i akvarium. Dette er 20 år sidan eg lagde denne bakgrunnen og akvariummet er framleis i bruk (nevø) og det er ingen problem med fiskehold. Må sjølvsagt nemnnast at det har aldri vore målt ph verien digitalt av vann i dette akvriet. Når ein vidare kan få kjøpt ulike skjell typar (som avgir kalk) så trur ikkje eg at 3 bøtter betong i eit fossefall avgir farlig store kalkmengder til dammar frå 10000l til 30000 l? ![]() Men misforstå meg rett. Eg er heilt einig med alle som meiner at heilstøpte betongdammar kan gi farleg høg pH.
__________________ MVH Åsendammen Det er ikkje bare størrelsen som teller | |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Moderator ![]() |
__________________ Mitt damprosjekt | |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Member Join Date: Feb 2009 Location: minnesund
|
vannet i dammen min er nå nøytralt og vill jo beholde det slikt ,,så jeg har jagt duk,,i topp dam og bekk/foss,,får se om jeg klarer å få den dekt ,,samtidig med at vannet renner over stein ,ikke under,,får jeg det til å fuke gjør jeg det på den måten,,om ikke ,,ja da blir det å støpe ,,smøre på noe ,,som gjør at det ikke blir stor utskyllelse av kalk....... vet ikke hvor mye vann det er i dammen ,men den er 12x6x1,7 på det dypeste ,,bekken blir på ca 6 7 meter,,,topp dam 1,5 i diameter og halv meter dyp. har bært stein i en uke ,heheh merkes på rygg,,og bilen ,ja den skriker om hvile :-) lyspunkte er at koien e mine har på bare noen dager blitt hånd tamme :-) de elsker mar,,noe som kommer jo opp i mengder i slik graving |
| | |
![]() |
| Tags |
| bekk |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |