Please install Adobe Flash Player 9.0 (or higher). JavaScript must be enabled.
| | #23 (permalink) |
| Moderator ![]() |
Ja, DET MÅ JEG SI...... Gratulerer så mye. Utrolig bra gjort. Hvordan har du letet??? Her er link til innlegget: http://gullfiskene.net/forum/hagedam....html#post4089 Chasys vil ordne med premieringen så fort han kan. Men, da er denne julekonkurransen over og jeg får igjen bare grattulere alle tre vinnerene. Håper at dette var et artig og engasjerende innslag, og kanskje noen har hatt litt nyttig lensing innimellom under letingen. Utrolig hvor mye rart som står skrevet her på forumet som man ellers ikke faller seg inn å lese.
__________________ Mitt damprosjekt |
| |
| | #25 (permalink) |
| Moderator ![]() |
Ut i fra det du skriver, så er du ikke så vant til å bruke Gullfiskene.net forum - Search Forums -funksjonen....hehe Det kan være et veldig nyttig verktøy for finne ting du leter etter om et spesielt tema eller en spesiell sak. F.eks. Om man leter etter alt som har med "glassfiberstøping" å gjøre, så skriver man det inn i søkeren og man får frem alle tråder og innlegg som har tekst som innholder ordet "Glassfiberstøping". I sammenhengen kan man da også prøve flere søk med relevante ord "Glassfiber" "støping" "fiberglass" osv. På denne måten kunne man også bruke min ledetråd i denne konkurransen i et søk. "Høytid" "Riktig nok en annen høytid enn julen"... Påske.. Kr. himmelfart.... pinse... Nyttår... osv... Ved å søke med f.eks "påske" på Forums og med søkevalget Show posts så får man et resultat i søket på to sider med til sammen 45 poster. Med søkevalget Show treads får man resultat på en side med til sammen 19 tråder. Sier dette for å hjelpe dere til å få et bedre utbytte av forumet. Ja... jeg gjør det kanskje lettere for dere om vi lager en tilsvarende konkurranse ved en senere anledning også...hehe
| |
| | #27 (permalink) |
| Moderator ![]() |
By the way... Her finner du søkeren...og den er litt enklere og mer oversiktlig enn den du finner under linken jeg la med over her...
| |
| | #28 (permalink) |
| Hovedmoderator Koi.no ![]() |
Det var jo kjekt å se tilbake på hvordan april nytter påsken i krystallklart vann mens han ivrig studerer nærmere på midtside Nishikigoiene sikker en Grand Champion Kohaku babe som vi bare kan drømme om.Gratulerer med vinnerlykken Endre i det nye året, vi får håpe den vil følge deg ![]() Gullfiskene.net T-shirt L og overraskelse = julegave fra Koi.no er på vei til deg og. Vi takker alle som har vært med oss og håper at vi i 2010 også kan teste vinnerlykken hos Dere m.m. Har Dere forslag om hvilken type konkurranse som passer seg å ha i forumet så kom gjerne med de. Aktive medlemmer setter vi stor pris på.
__________________ Hvis du vil ha det fint hele livet så anskaff deg en hage, med koidam
|
| |
| | #29 (permalink) |
| Moderator ![]() |
Nå må jeg virkelig innrømme at jeg er forferdelig nyskjerrig på hva denne juleoverraskelsen de får er....hehe
| |
![]() |
| Tags |
| 2009, julekonkurranse |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |