Please install Adobe Flash Player 9.0 (or higher). JavaScript must be enabled.
| | #31 (permalink) |
| Moderator ![]() |
Det håper og tror jeg...hehe Jeg selv fikk en julegave i år, og det var en fin globus i svart og sølv...hehe
__________________ Mitt damprosjekt |
| |
| | #32 (permalink) | |
| Hovedmoderator Koi.no ![]() | med Gullfiskene.net størrelse M t-skjorte på og viser alle hva overraskelsen gikk ut på i hånden. Alle 3 julekonkurransevinnere har fått samme overraskelse. Kanskje de også kunne bekrefte det etter deg med bilder
__________________ Hvis du vil ha det fint hele livet så anskaff deg en hage, med koidam
| |
| |
| | #35 (permalink) |
| Senior Member Join Date: Feb 2009
|
jeg har en her hjemme jeg..... vet ikke om det er samme overraskelsen som andre får... min henger på veggen og bruker den til å holde orden.... hva er det ??? hehehehe har ikke sett etter men finner den sikkert i en nettbutikk ??? |
| |
| | #36 (permalink) |
| Moderator ![]() |
| |
| | #38 (permalink) |
| Progressing member ![]() ![]() ![]() |
Tja, mottok idag en flott Gullfiskene.net t-skjorte i posten idag pluss en overraskelse fra KOI.NO T-skjorta har jeg ikke tatt på meg enda, men her er et bilde av overraskelsen og det stemmer som lassetetli sier, den holder orden ![]() ![]() [IMG] [/IMG]Mange syns kanskje hårklemma er stor, men den er god ![]() ![]() PS! Fikk ikke til å laste opp bilde som før... |
| |
| | #39 (permalink) |
| Moderator ![]() |
Her er bildet rett på forumet....... Skikkelig artig sak det der da.
| |
![]() |
| Tags |
| 2009, julekonkurranse |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |