Please install Adobe Flash Player 9.0 (or higher). JavaScript must be enabled.
| | #1 (permalink) |
| Moderator ![]() |
Da ruller vi i gang vår første fotokonkurranse i 2010 Temaet for denne konkurransen er som følger: "VINTER VED DAMMEN" Regler for deltagelse:
Alle som vil delta må poste sine bilder her i denne tråden, og de må være postet senest søndag 28/2 kl.21:00 Da lukkes denne tråden og de deltagende bildene blir ført over i en poll hvor alle registrerte brukere av forumet kan være med å stemme på bildene. Avstemningspollen vil så være åpen for stemmegivning frem til søndag 14 mars kl.21:00 Hver bruker har mulighet til å kun gi en stemme, så tenk deg derfor godt om før før du bestemmer deg. Vinnerbildet blir belønnet med et gavekort på 1000,- (Et tusen kroner) fra Koi og Hagedam spesialisten Tropex ![]() Her er en link til forklaring på hvordan man legger til bilder i innlegg: http://gullfiskene.net/forum/brukerv...innlegget.html |
| |
| | #2 (permalink) |
| Hovedmoderator Koi.no ![]() |
Tar gjerne imot en tusenlapp fra Tropex i gavekort jeg Legger ved noen bilder av Koi Lady, LochKoiNess og dammen innpakket i snø. Vi får håpe det ikke er mange som faller for fristelsen med å gå ut å ta bilder av dammen sin
__________________ Hvis du vil ha det fint hele livet så anskaff deg en hage, med koidam
|
| |
| | #4 (permalink) |
| Moderator ![]() |
Chasys....du skal nå alltid overdrive du... Reglene sa...tre bilder...hehe
__________________ Mitt damprosjekt |
| |
| | #5 (permalink) |
"Poster du fler enn tre bilder, er det de tre første som blir gjeldende i konkurransen." sier reglene ![]() Det er jo kjekt å se på bilder eller er du redd det vil bli for mange å se på i denne konkurransen
__________________ Hvis du vil ha det fint hele livet så anskaff deg en hage, med koidam
|
| |
| | #6 (permalink) |
| Moderator ![]() |
Jeg er bare misunnelig fordi jeg ikke har noen dam å ta vinterbilder av enda jeg...hehe
__________________ Mitt damprosjekt |
| |
| | #8 (permalink) |
Gleder meg til å se hvordan vinteren og dammen ser ut hos Dere og om tusenlappen fra Tropex havner på Sotra ![]() Du må klikke på "Attachments" knappen. Et nytt vindu med "Manage Attachments" vil dukke opp. Du må ha bildene klare, maks 500mb pr bilde og klikke på "velg fil" når du har lastet opp alle bildene klikker du på "upload" Håper du skjønte fremgangsmåten og lykke til.
|
| |
| | #9 (permalink) |
| Progressing member ![]() ![]() ![]() Join Date: Sep 2008 Location: Sotra
|
I denne tråden mangler atachment knappen og under posting Rules står det : you may not post attachment. Har ingen problemer med dette i de andre trådene. Kan hende at andre også har samme problem og at det er derfor det ikke er kommet flere bilder? |
| |
![]() |
| Tags |
| 2010, feb or mars, fotokonkurranse |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |