Please install Adobe Flash Player 9.0 (or higher). JavaScript must be enabled.
| | #1 (permalink) |
| Moderator ![]() | FOTOKONKURRANSE Mai 2010 Temaet for denne konkurransen er som følger: "Livet i Gullfisk-karret" Våre fotokonkurranser har som oftest temaer som er mest relatert til våre hagedammer, så derfor slår vi litt på stortromma denne gangen for dere som har deres gullfisk i akvarie/bolle ... Regler for deltagelse:
Alle som vil delta må poste sine bilder her i denne tråden, og de må være postet senest mandag 24.mai kl.21:00 Da lukkes denne tråden, og de deltagende bildene blir ført over i en poll hvor alle registrerte brukere av forumet kan være med å stemme på bildene. Avstemningspollen vil så være åpen for stemmegivning frem til mandag 31.mai kl.21:00 Hver bruker har mulighet til å kun gi en stemme, så tenk deg derfor godt om før du bestemmer deg. Premier vil bli som følger: 1 premie:
2 premie:
3 premie:
Premiene er sponset av ![]() OG ![]() Her er en link til forklaring på hvordan man legger til bilder i innlegg: http://gullfiskene.net/forum/brukerv...innlegget.html * * * |
| |
| | #3 (permalink) |
| Moderator ![]() |
Wooow... Og hvem sa det ikke kunne komme noen flotte bilder i denne kategorien? Du har fortsatt mulighet til å bidra med et bilde til, om du vil... Flotte bilder Taho...
__________________ Mitt damprosjekt |
| |
| | #5 (permalink) |
| Moderator ![]() |
Fixet litt på bildetilknytningen din jeg... Du har som kjent mulighet til å bidra med et bilde til, så du har fortsatt mulighet til å få ut et bilde du måtte være mer fornøyd med selv. Kanskje legge på noe som bakgrunn på baksiden av karret vil gjøre mye her...? Takk for flott bidrag.
| |
| | #7 (permalink) |
| Hovedmoderator Koi.no ![]() |
Savner flere bilder til konkurransen. 1000 Takk til Dere som har bidratt med de flotte bildene men vi ser jo gjerne at flere deltar i konkurransen. Tenkte at jeg kunne legge ut dette flotte bilde KUN til inspirasjon.
__________________ Hvis du vil ha det fint hele livet så anskaff deg en hage, med koidam
|
| |
| | #8 (permalink) |
| Moderator ![]() |
Svarfristen på konkurransen har blitt utsatt en uke, til mandag 24.mai, for å se om vi får inn flere deltagere.
| |
![]() |
| Tags |
| 2010, fotokonkurranse, mai, ny, tidsfrist |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |