Please install Adobe Flash Player 9.0 (or higher). JavaScript must be enabled.
| |||||||
| View Poll Results: Stem på et av bildene. | |||
| Bilde-01 | | 9 | 29.03% |
| Bilde-02 | | 1 | 3.23% |
| Bilde-03 | | 2 | 6.45% |
| Bilde-04 | | 0 | 0% |
| Bilde-05 | | 0 | 0% |
| Bilde-06 | | 3 | 9.68% |
| Bilde-07 | | 1 | 3.23% |
| Bilde-08 | | 2 | 6.45% |
| Bilde-09 | | 0 | 0% |
| Bilde-10 | | 0 | 0% |
| Bilde-11 | | 1 | 3.23% |
| Bilde-12 | | 5 | 16.13% |
| Bilde-13 | | 5 | 16.13% |
| Bilde-14 | | 2 | 6.45% |
| Voters: 31. You may not vote on this poll | |||
![]() |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Moderator ![]() | Da er tiden inne for avstemning over de innkomne bildene til fotokonkurransen med temaet "Livet i Gullfisk-karret" ... Det kom inn 14 flotte bilder til konkurransen. Alle har da mulighet til å stemme en gang hver. I pollen får jeg ikke til å lage en sperre mot å stemme på sitt eget bilde, men om alle stemmer på sitt eget bilde blir dette kanskje ikke så spennde akkurat... Avstemningen vil nå være åpen frem til mandag 31.mai kl.23:00 . Avstemningsresultatet under veis vil være skjult frem til pollen stenges, slik at avstemningen skal bli så fear som mulig. Premier vil bli som følger: 1 premie:
2 premie:
3 premie:
Premiene er sponset av ![]() OG ** * |
| |
| | #6 (permalink) |
| Moderator ![]() |
Jeg holdt på å legge ut mens du spurte... Det er ikke mulig å legge mer enn max 8 bilder pr. innlegg, derfor ble det litt slik....hehe Jeg synes det ble mange fine bilder egentlig jeg. En artig, komisk og havleis tragisk historie med her. Jeg har maset på min broder som har...ehhh....hadde noen gullfisk i et 60 liters akvarie om at han må registrere seg her og få lagt ut noen bilder til konkurransen vår. Sent i går ettermiddan fikk han ræ... i gir....og skulle ta noen bilder. Men så fant han ut at han måtte vist rense akvariet sitt først før foto sesion... Helt hvordan han holdt på...og klarte dette, vet jeg ikke sikkert, men under arbeidet sprakk akvariet og knuste. Fisken måtte kjapt puttes i en bøtte og broder'n måtte hive seg på PC'n og taste Finn.no I løpet av noen minutters søk og en telefon, så var et pent brukt 90liters akvarie avtalt kjøpt. Broder'n hiver seg i bilen for å hente inn akvariet, men dette var ikke oppe og gå før fristen på konkurransen gikk ut her. Jeg tror faktisk det ble en litt sen kveld på han før han ble ferdig...hehe
__________________ Mitt damprosjekt |
| |
| | #8 (permalink) |
| Moderator ![]() |
Vi får se litt på det kanskje....hehe Har alle husket å stemme her da??? Har kommet inn 27 stemmer foreløpig.
| |
| | #10 (permalink) |
| Moderator ![]() |
Slik det ligger ann nå, så har vi to bilder som ligger likt på delt andreplass... Derfor håper jeg at det kommer noen stemmer som vil skille de, så vi slipper å få en runde til med avstemning slik vi fikk i forige konkurranse.
| |
![]() |
| Tags |
| 2010, avstemning, fotokonkurranse, mai |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |