Please install Adobe Flash Player 9.0 (or higher). JavaScript must be enabled.
| | #1 (permalink) |
| Junior Member Join Date: Oct 2008
|
Hei. Skal til og bygge meg eit akvarie men eg lurer på ein ting : kva skal eg bruke til tetting av x-finer. Akvariet eg skal bygge e i tred med kunn glass front,det blir på 1300 liter, tredet eg skal bruke er x-finer. Har lurt på og bruke impermax og smørre utover er det nokon som kjenner til det stoffet? eller er det nokon som veit kva eg bør bruke. Håper på svar.... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Hovedmoderator Ryfylke Koi & Akvarium ![]() |
Hei og velkommen hit. Her har vi spesialfeltet på dammer o.l. Angående bygging av kar vil jeg anbefale at du tar en titt på Nettakvariet Jeg har et kar bygget i tre, på 4000 liter. Dette rommer div. amazonas fisk. Å bygge i tre er ikke helt problemfritt, noe du kan lese i tråden min her.. 4000 liter!!! - Nettakvariet Om du trenger glass til dette prosjektet, så bare ta kontakt med meg, da jeg leverer glass til selvbygg, til "norges beste pris".
__________________ Xtreme koi keeping. |
| | |
![]() |
| Tags |
| akvarie, av, bygging |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |