Please install Adobe Flash Player 9.0 (or higher). JavaScript must be enabled.
| |||||||
| Hei! Du har lest innlegg og sett hva byr på, men har forsatt ikke registrert deg. Hvorfor ikke ta et øyeblikk og registrere en gratis konto nå? Som medlem vil du få fri tilgang til lese alle våre forumer, og muligheten til å poste innlegg, kommunisere privat med andre medlemmer (PM), foreta avstemminger, laste opp innhold i forumer og bildegalleriet, samt andre funksjoner. Bli medlem i vårt forum i dag! Hvis du allerede er medlem, logg deg på øverst til høyre for å fjerne denne meldingen, og delta aktivt i forumet nå. |
![]() |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Hovedmoderator Koi.no ![]() |
Har fått godkjenning fra kommunen til å sette opp et 16 x 30 meter stort drivhus i "hagen". Utgraving av tomten har startet Må nok skyte litt fjell, men massene kan nok brukes til å jevne ut til ringmuren. Har nok mange dagdrømmer om hvordan vi vil ha det. Bl.a. med et oppholdsrom-inngangsparti, åpen lite kjøkken, toalett, lagerplass-butikk på 1/4 av høyre side. De resterende ca. 3/4 blir nok til hagens juveler i en eller annen form. Må vel ha noen karantene kar, salgs kar men det må bli litt plass til en stor "norsk-japansk" inspirert koidam hage og.
__________________ Hvis du vil ha det fint hele livet så anskaff deg en hage, med koidam
|
| | |
| | #5 (permalink) |
Nå kom gravemaskinen og føreren tilbake etter en laang pause. Jeg fikk låne en traktor av merke Lamborgini med tilhenger av en fetter som også eier gravemaskinen til å kjøre vekk massene. Fetteren min dro til Tenerife på ferie og ville nok besøke Loro Parken ![]() Så jeg håper vi klarer å få vekk jordmassene denne uken.
__________________ Hvis du vil ha det fint hele livet så anskaff deg en hage, med koidam
|
| | |
| | #6 (permalink) |
| Senior Member ![]() |
hei stranvik er det i nærheten av Hamar?... var den plassen som dukka opp når eg søkte ser du... grunnen til at eg spør hvis eg ein gång skulle vert i nærheten hadde det våre kjekt å sett drivhuset, og det inni ... når det blei ferdig då.
__________________ ![]() ![]() |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Hovedmoderator Koi.no ![]() | ![]() Har hatt mange fra Stavanger på besøk her. Bare stikk innom hvis du skulle være i nærheten.
| |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Progressing member ![]() ![]() ![]() Join Date: Mar 2007 Location: Oslo, Voksenkollen
|
Jan | |
| | |
| | #9 (permalink) |
Det regnet fælt den uke (uke 5) og det kom 20 cm med snø som forsvant etter 2 dager. Leirmassen var som kvikksand, amatøren (meg ) satt seg fast 4 ganger med tilhengeren og Lamborghini traktoren. Vi er kommet omtrent halveis sier gravemaskin føreren, men det er utrolig mye som må kjøres vekk til en deponi. De planlegger å komme tilbake med en større gravemaskin og 2 traktorer med tilhengere for å fa det gjort litt fortere, men nå holder de på et annet sted igjen. Så jeg må stille meg i køen igjen og smøre meg med tålmodighet. Veien min er ganske skitten nå. Men det har skjedd litt iallefall
|
| | |
![]() |
| Tags |
| 500, drivhus, kvm |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |